سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری‌زاد خواستار تبیین فرهنگ عزت نفس و احسان و انفاق شد و تصریح کرد: در اندیشه امام راحل رسیدگی به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد، امروز در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه، اظهار داشت: مدرسه علمیه الزهرا (س) در کنار نشر ارزش‌های الهی و توحیدی و بیان علوم اهل بیت (ع) می‌تواند مرکزی برای دستگیری مستمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت باشد و امیدواریم با همکاری هم به نتایج خوبی برسد.

وی ادامه داد: تبیین ارزش‌ها از مهم‌ترین وظایف طلاب خواهر است و باید در جامعه فرهنگ حفظ عزت نفس به مردم به خوبی تبیین و روشنگری شود که مؤمن عفیف و دارای عزت نفس است و بر این مسئله در آیات و روایات تاکید فراوان شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی اضافه کرد: انسان نیازمند می‌شود، اما باید عزت نفس خود را حفظ کند.

وی افزود: باید فرهنگ احسان و انفاق در جامعه ترویج یابد؛ انسان هر مالی را که در راه خدا انفاق می‌کند خدای متعال عوض آن را می‌دهد و ما وظیفه داریم این مطلب را به خوبی برای مردم تبیین کنیم که نتیجه آن در جامعه مشخص خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری‌زاد تصریح کرد: در اندیشه امام راحل رسیدگی به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در اولویت قرار دارد و باید امام خمینی (ره) را به همه بشناسانیم که فرمود، من یک تار موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ نشینان نمی‌دهم.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha